Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios
Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“) yra Pirkėjo ir
Pardavėjo sutartis, todėl Pirkėjas prieš pirkdamas prekes privalo su
Taisyklėmis susipažinti. Tik jas akceptavus, Pirkėjas gali pirkti prekes
internetinėje parduotuvėje sandrosatvirukas.lt. Savo veiksmu –
prisijungimu prie internetinės parduotuvės sandrosatvirukas.lt ir patvirtinimu
ties įrašu „su Prekių pirkimo – pardavimo taisyklėmis susipažinau ir sutinku“
gali tęsti apsipirkimą. Taisyklės tampa privalomu abiem šalims teisiniu
dokumentu, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises bei pareigas, šalių
atsakomybę, prekių įsigijimo, atsiskaitymo, pristatymo ir grąžinimo tvarką bei
kitas su prekių pirkimu – pardavimu elektroninėje parduotuvėje (toliau
E-parduotuvė) sandrosatvirukas.lt susijusias nuostatas.
1.2. Pardavėjas
pasilieka teisę keisti, taisyti ir papildyti šias Taisykles.
1.3. Pirkėjas
(fizinis asmuo), akceptuodamas Taisykles, patvirtina, kad jis yra pilnametis,
veiksnus ir turi teisę pirkti prekes šioje E-parduotuvėje.
1.4.
Nepilnamečiai vaikai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus gali
pirkti prekes tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus tuos
atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pinigais.
1.5. E-parduotuvės
sandrosatvirukas.lt prekyba vykdoma tik Lietuvos Respublikos
teritorijoje.
1.6. Pirkėjai,
akceptavę Taisykles, patvirtina, kad jie turi pilną teisę pirkti prekes
E-parduotuvėje sandrosatvirukas.lt ir neturi jokių apribojimų ar draudimų
šiam veiksmui.
2. Pirkimo –
pardavimo sutarčių sudarymas.
2.1. Pirkimo – pardavimo
sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai
Pirkėjas E-parduotuvėje patvirtina sutikimą su Prekių pirkimo – pardavimo
taisyklėmis bei suformavęs prekių krepšelį paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.
3. Pirkėjo
teisės.
3.1. Pirkėjas
turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir E-parduotuvės
sandrosatvirukas.lt nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas
turi teisę grąžinti prekes, pirktas šioje E-parduotuvėje, vadovaudamasis
nustatytomis Prekių grąžinimo sąlygomis, kurios yra neatsiejamos ir laikomos
šių Taisyklių dalimi.
4. Pirkėjo
įsipareigojimai.
4.1. Pirkėjas
privalo sumokėti už prekes ir kitas su prekių pristatymu susijusias paslaugas (akceptuotas
prekių užsakymo metu) bei priimti prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas
įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Tuo
atveju, kai Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis nedelsiant privalo
informuoti apie tai Pardavėją raštu, siųsdamas elektroninį laišką adresu sandramonstaviciute@gmail.com.
4.3. Pasikeitus
E-parduotuvės registracijos formoje pateiktiems Pirkėjo duomenims, privaloma
nedelsiant juos atnaujinti.
4.4. Pirkėjas,
naudodamasis šia E-parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų,
nurodytų internetinėje parduotuvėje, o taip pat nepažeisti Lietuvos Respublikos
teisės aktų nuostatų.
5.1. Pardavėjas
turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį (minimalią
sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas).
5.2. Pardavėjas
be išankstinio perspėjimo gali apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjui
galimybę naudotis E-parduotuve, kai Pirkėjas bando pakenkti internetinės
parduotuvės darbui ar stabiliam jos veikimui.
5.3.
Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą,
jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes ir paslaugas, susijusias su prekės
pristatymu, per tris darbo dienas.
5.4. Pardavėjui
nepavykus susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytu telefonu per tris darbo
dienas dėl jo pateiktos informacijos patikslinimo, kai Pirkėjo pasirenkamas
apmokėjimo būdas - grynaisiais pinigais atsiėmimo arba pristatymo metu (iš
anksto suderinus su Pardavėju), užsakymas anuliuojamas. Tuo atveju, kai su
Pirkėju susisiekiama trijų darbo dienų laikotarpiu, prekės pristatymo terminas
skaičiuojamas nuo susisiekimo su Pirkėju dienos.
5.5. Susidarius
svarbioms aplinkybėms laikinai arba visiškai nutraukti E-parduotuvės veiklą
apie tai iš anksto nepranešus Pirkėjui.
6. Pardavėjo
įsipareigojimai.
6.1. Pardavėjas
įsipareigoja šiose Taisyklėse ir E-parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti
Pirkėjui galimybę naudotis E-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
6.2. Pardavėjas
įsipareigoja neviešinti E-parduotuvės registracijos formoje Pirkėjo nurodytos informacijos,
išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose ir Taisyklėse dėl asmens duomenų
apsaugos nustatytus atvejus.
6.3. Pardavėjas
įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu Taisyklėse
numatytomis sąlygomis.
6.4.
Pardavėjas, negalėdamas dėl svarbių aplinkybių pristatyti Pirkėjui užsakytų
prekių, įsipareigoja pasiūlyti analogiškas ar kiek įmanoma savo savybėmis
panašias prekes. Pirkėjui atsisakius priimti minėtas prekes, Pardavėjas
įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per septynias darbo dienas,
jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
7. Prekių
kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai.
7.1. Prekių
kainos E-parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.
7.2. Pirkėjas už
užsakytas prekes gali atsiskaityti:
7.2.1. Tiesiogiai
per Paysera sistemą, Pirkėjui pasirinkus banką, per kurį nori atlikti mokėjimą;
7.2.2.
Grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortelė prekių atsiėmimo metu prekybos
centre „Helios City“ 2 aukšte, Vilniuje, susiderinus su Pardavėju.
7.3. Pirkėjas,
patvirtinęs pirkimą, mato ir gali atsispausdinti užsakymą (matomos prekės ir jų
kiekiai, kainos, suteikiamos nuolaidos, pristatymo mokestis bei galutinė
mokėjimo suma).
7.4. Pirkėjas
įsipareigoja už pirkinį (pristatymo mokestį) sumokėti nedelsiant, nes tik
Pardavėjui gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir
pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
7.5.
Pardavėjas pasilieka teisę keisti apmokėjimo būdus, pranešdamas
apie tai internetinėje parduotuvėje.
8. Prekių
pristatymas.
8.1. E-parduotuvėje sandrosatvirukas.lt pirktos prekės
pristatomos Lietuvos Respublikos teritorijoje naudojantis AB Lietuvos pašto
paslaugomis, Pirkėjui pasirinkus ir apmokėjus vieną iš galimų mokamų pristatymo būdų arba nemokamai,
atitikus nemokamo pristatymo sąlygas. Tai pateikiama Prekių pristatymo
taisyklėse, kurios laikomos neatsiejama šių Taisyklių dalimi.
8.1.1. Pirkėjas,
užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių gavėją (pristatymo
adresą, telefono numerį, kuriuo galima su juo susisiekti).
8.1.2. Prekių/
užsakymo pristatymo mokestis priklauso nuo užsakymo svorio, transportavimo
sudėtingumo, pristatymo vietos ir būdo.
8.1.3. Tuo atveju, kai Pirkėjas užsako
pagaminti prekes, prekių pagaminimo ir pristatymo terminai derinami atskirai.
Taip pat gali būti tikslinama ir
prekės kaina.
8.1.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti
pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos
nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas
neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam
subjektui.
8.1.5. Prekių pristatymo
taisyklėse nurodyti užsakymų pristatymo terminai yra preliminarūs. Pardavėjas
neatsako už jų pažeidimus, jei siuntinys laiku perduotas tarpininkui,
vykdančiam užsakymo pristatymą.
8.1.6. Pirkėjas sutinka, jog
išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų ir nuo
Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Pirkėjas patvirtina, jog jam yra žinoma,
kad Prekių pristatymo taisyklėse yra nurodyti tarpininko, vykdančio siuntų
pristatymą, rekvizitai, kur esant klausimams gali kreiptis dėl informacijos
gavimo.
8.1.7. Pardavėjas atleidžiamas
nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui
nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės.
8.1.8. Prekių/ siuntos pristatymo
metu gavėjas privalo prie Pardavėjo įgalioto atstovo patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus,
kad pakuotė ir (ar) prekė pažeista (išdraskyta,
ištepta, įspausta, suglamžyta, šlapia (buvusi sudrėkusi) ar kitaip
išoriškai sugadinta ar pažeista), gavėjas privalo apie tai nedelsiant padaryti
įrašus siuntos perdavimo - priėmimo dokumente, kuris lieka pas pardavėjo
įgaliotą atstovą, ir pas gavėją liekančiame dokumente (pvz.: sąskaitoje
faktūroje ar kt.) su abiejų šalių dalyvavusių asmenų parašais, pavardėmis, data,
valanda, pažeidimo faktu ir jo apibūdinimu. Tuo atveju, kai ne pakuotė, o pati
gaunama prekė vizualiai pažeista ir dėl to tapo nekokybiška ir netinkama naudoti,
Pirkėjui/ gavėjui paliekama apsisprendimo teisė dėl jos priėmimo, prieš tai
nufotografavus ir tinkamai įforminus dokumentus, įrodančius jos sugadinimo, nekokybiškumo
faktą bei atsisakymo priimti siuntą pagrįstumą ir įrodymą. Visą tai privaloma
kuo skubiau perduoti Pardavėjui. Gavėjui neatlikus minėtų veiksmų bus laikoma,
kad siunta perduota tinkamos būklės.
8.1.9. Esant nestandartinei
siuntai, Pirkėjas papildomai informuojamas apie tikslią pristatymo kainą.
8.1.10. Kita informacija apie prekių/
užsakymo pristatymą pateikta E-parduotuvės skiltyje ,,Prekių pristatymas“, kuri
laikoma neatsėjama Prekių pirkimo – pardavimo taisyklių dalimi.
9. Prekių kokybės garantija ir
tinkamumo naudoti terminas.
9.1. E-parduotuvėje parduodamų prekių savybės yra nurodytos kiekvienos prekių grupės
aprašyme bei sutrumpintos prie kiekvienos prekės.
9.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad
E-parduotuvėje esančios prekės savo forma, spalva ar kitais parametrais gali
neatitikti realaus prekių dydžio, formos, spalvos dėl Pirkėjo naudojamo
vaizduoklio ypatybių.
9.3. Tais atvejais, kai remiantis teisės
aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti
terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam
būtų reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino
pabaigos.
9.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam
tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią prekių kokybės
garantiją, Pardavėjas tai nurodo tokių prekių aprašymuose.
10. Prekių grąžinimas ir keitimas.
10.1. Gavus
nekokybišką ar ne tą prekę, būtina skubiai apie tai pranešti Pardavėjui raštu
(elektroniniu laišku), nurodant nekokybiškos prekės trūkumus ir jų atsiradimo
priežastį, laiką bei kitą informaciją, išvardintą Prekių grąžinimo sąlygose.
10.2.
Nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Prekių grąžinimo sąlygomis,
kurios laikomos neatsiejama šių Prekių pirkimo - pardavimo taisyklių dalimi.
10.3. Gavus
nekokybišką ar ne tą prekę, ji lieka Pirkėjo atsakomybėje. Pirkėjas prisiima
pilną atsakomybę už gautos prekės išsaugojimą tokios būklės kokios gavo.
10.4. Pirkėjui gavus netinkamos kokybės ar ne tą prekę, būtina
laikytis šių nuostatų, priskirtinų nekokybiškų ir ne tų prekių grąžinimo
sąlygoms:
10.4.1. Apžiūrėti gavimo metu pakuotę ir prekę taip, kaip
tai būtų galima padaryti prekybos vietoje;
10.4.2. Išsaugoti ir nepažeisti prekės pakuotės (ji
privalo būti išsaugota tokios pat būklės kaip siuntinio gavimo momentu, o esant
galimybei – nufotografuota);
10.4.3. Prekė turi būti nenaudota, nepažeista,
nesugadinta, tokios komplektacijos ir prekines išvaizdos kaip gauta (esant
galimybei gavėjo nufotografuota);
10.4.4. Privalo būti išsaugoti visi įsigijimą
patvirtinantys tinkamai įforminti dokumentai (užsakymas, mokėjimas, sąskaita
faktūra, siuntinio perdavimo – priėmimo dokumentas);
10.4.5. Tinkamai įforminti laisvos formos prekės
pažeidimo aktą, kuriame reikėtų nurodyti nekokybiškos prekės trūkumus ar
priežastis, dėl ko prekė netinkama naudoti, išvardinti vizualiai matomus pažeidimus,
jų atsiradimo ir nustatymo datą ir laiką;
10.4.6. Siuntos perdavimo – priėmimo momentu vizualiai
nustačius, kad pati prekė nekokybiška ir netinkama naudoti, gavėjas privalo
nedelsiant dalyvaujant Pardavėjo įgaliotam asmeniui padaryti įrašą apie šį faktą
abiejų šalių siuntos perdavimo – priėmimo dokumentuose (pavyzdžiui, sąskaitoje
faktūroje nurodyti fakto esmę, abiejų šalių atstovų vardus ir pavardes, datą,
valandą);
10.4.7. Minėti dokumentai ir kita informacija
(nuotraukos) turi būti Pardavėjui pateikti siuntinio gavimo dieną elektroniniu
paštu. Nesant tokios galimybės – sekančią dieną, apie tai įspėjus Pardavėją
elektroniniu laišku.
10.5.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas
nesilaikė šių Taisyklių nuostatų.
10.6. Tuo
atveju, kai grąžinta gauta ne ta prekė ar (ir) nekokybiška, Pardavėjui priėmus
sprendimą ir esant galimybei, ji gali būti pakeičiama į tinkamą, suderinus su
Pirkėju prekės pateikimo terminą. Jei Pirkėjas nesutinka dėl naujos prekės
pateikimo termino ar Pardavėjas neturi tokios prekės, Pardavėjas grąžina
Pirkėjui sumokėtus už prekę pinigus pavedimu į banko sąskaitą.
11. Atsakomybė.
11.1. Pirkėjas
yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą.
Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas
neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
11.2. Pirkėjas
atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.
11.3. Pirkėjas
atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei E-parduotuvės
teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, kuris prisijungė prie
internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis,
Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
11.4.
Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai
kyla dėl to, jog Pirkėjas neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo
įsipareigojimus, nesusipažino, o patvirtino susipažinimą su šiomis Taisyklėmis ir
Prekių pristatymo taisyklėmis bei Prekių grąžinimo sąlygomis, kurios laikomos
neatsiejama minėtų Taisyklių dalimi, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
11.5. Atsiradus
žalai, kaltoji pripažinta šalis atlygina nukentėjusiai šaliai tiesioginius
nuostolius.
12. Duomenų
apsauga.
12.1. Pirkėjas
užsakydamas prekes turi nurodyti prekių užsakymo įvykdymui būtinus savo asmens
duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir
elektroninio pašto adresą. Pardavėjas patvirtina, jog šie duomenys bus
išimtinai naudojami prekių pardavimo E-parduotuvėje tikslais.
12.2.
Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems
asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas
su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais
atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami
tik Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.
13. Baigiamosios
nuostatos.
13.1. Visi
nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus
susitarti, ginčai sprendžiami įstatymų nustatyta tvarka.